donderdag 10 april 2014

Neutral make-up look

Hoi,


Vandaag heb ik voor jullie een make-up look die heel neutraal is,
het pas echt overal bij en hij is ook niet TE dus je kan het ook dragen naar school.
Ik heb hem gemaakt met producten van Essence en Catrice.


Dit is de look.
Ik vind hem heel neutraal.
In de oogschaduw heb ik een blauwe kleur verwerkt en een neutrale kleur.
Daar overheen heb ik een grijs oogpotlood gedaan, ik vind dat er mooie uitzien en de
kleuren passen ook bij elkaar.
Op mijn lippen heb een een lipgloss van Essence, hij is licht roze met glitters.


Het ziet er zo uit.
Ik vind het een heel mooi effect hebben.
Op de foto kan je dat blauw niet zo goed zien, je ziet de neutrale kleur wel heel goed.
En de grijze oogpotlood kan je ook heel goed zien.

Make-up:

Catrice eyeshadow - 670 Vanilla & Charles  
Essence eyeshadow - 02 i`m backstage       
Essence kajal pencil - 15 Behind the scene  
Essence XXXL shine lipgloss - 05 Super Girl

Dit was mijn neutrale make-up look.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten